Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els rusos, protagonistes del Barcelona Meeting Point

La 15 edició del saló immobiliari Barcelona Meeting Point creix respecte a 2010, quan va aplegar 150 expositors a la Fira de Barcelona. El mercat rus i l'especialització són el més destacat d'enguany

Entre el 19 i el 23 d'octubre, els 20.000 metres quadrats del palau 8 s'ompliran de professionals i públic a la recerca d'ofertes immobiliàries, en una edició en la qual a tres mesos de la seva celebració ja supera la contractació del saló en 2010 .

El punt fort d'aquest any és el gran desembarcament d'institucions, agents immobiliaris i inversors russos, que comptaran amb un espai propi per buscar negoci a Espanya i amb grans stands en l'àrea d'exposició general.

Aquesta presència, que s'emmarca en l'Any d'Espanya a Rússia, inclourà l'assistència al saló del viceprimer ministre Alexander Zhukov i de 10 governadors i sotsgovernadors russos. El president del saló, Enrique Lacalle ha destacat l'interès dels russos per Barcelona, on estan comprant pisos com segona residència, i on són dels turistes que més gasten quan vénen de visita.

També serà protagonista l'especialització, amb un àrea exclusiva per a oferta residencial per a inversors estrangers -especialment russos-, un àrea per a empreses i professionals del comerç -en col•laboració amb l'Associació Espanyola de Centres Comercials-, i un àrea per a oferta i demanda d'espais productius (oficines i parcs logístics, industrials, científics i tecnològics).

El delegat especial de l'Estat en el Consorci de la Zona Franca, Manuel Royes, ha remarcat que el saló arriba a la seva 15 edició "amb salut de ferro" després d'adaptar-se a la conjuntura canviant, i ha defensat que en un entorn d'incertesa és clau per a debatre estratègies de sortida de la crisi.

En aquest sentit, el simposi d'aquest any girarà entorn dels temes de les àrees especialitzades, així com al voltant de la relació entre el sector financer i l'immobiliari i el nou model de desenvolupament del sector.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir