Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els treballadors d'Alstom arriben a un acord amb l'empresa que redueix el nombre d'acomiadaments

La plantilla d'Alstom a Santa Perpètua de Mogoda ha validat l'acord al que han arribat els sindicats i l'empresa que redueix els acomiadaments de 390 a 200.

L'acord, aprovat gairebé per unanimitat, posa fi a un litigi que feia setmanes que durava. Amb el pacte, el nombre d'acomiadaments es redueix sensiblement. La majoria dels empleats afectats -128- seran prejubilats amb el 90% del sou i unes indemnitzacions de 45 dies per any treballat amb un màxim de 24 mensualitats. Quant a la resta, 40 treballadors seran traslladats a d'altres plantes estatals o internacionals i els 32 restants es podran acollit a un pla de baixes voluntàries i incentivades.

Els 200 afectats hauran de plegar abans del 31 de desembre. Segons el portaveu del comitè d'empresa, Lluís Àlvarez, "no ha estat un gran acord però és el millor que s'ha pogut arrencar". Per a Àlvarez, "l'acord no contenta a cap de les dues parts però al mateix temps serveix a totes dues".

Más información

A canvi de la reducció dels acomiadaments, els treballadors de l'empresa francesa han acceptat mesures addicionals de flexibilitat, de manera que la congelació dels salaris podrà arribar als dos anys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir