Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els pagesos d'ASAJA bloquejaran la Jonquera a finals d'agost

El bloqueig de la frontera per part dels pagesos es farà en resposta als atacs que han rebut diversos camions catalans a les carreteres franceses

El conseller Pelegrí ha exigit als governs espanyol i francès que posin punt i final a les accions

L'organització agrícola, ASAJA ha anunciat ja un bloqueig a la Jonquera a finals d'agost coincidint amb el retorn de les vacances dels francesos com a protesta pel boicot francès a la fruita i verdura espanyola. El president d'aquest sindicat a Lleida, Pere Roqué, critica una manca de resposta contundent del govern espanyol i exigeix més protecció pels transportistes que han de circular per França.

"A nivell sindical hem de fer una resposta contundent perquè no se'n fotin més de nosaltres", ha assegurat Roqué. ASAJA avisa que si abans de finals de mes tornen els atacs a la frontera, respondran contra els productes francesos.

Diu el conseller Josep Maria Pelegrí que dia rere dia creix la preocupació per a seguretat dels transportistes i exigeix, de forma contundent, que el govern francès tradueixi en fets la voluntat d'impedir nous atacs a camions amb fruita espanyola.

"No podem acceptar cap més fet que no sigui el de l'aturada immediata de les agressions, els boicots i el terrorisme que s'està fent contra els camions i productes catalans", ha assegurat Josep Maria Pelegrí aquest divendres a la Cadena SER després d'una reunió urgent a Lleida amb els sindicats i representants del Ministeri d'Agricultura.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Els pagesos d'ASAJA bloquejaran la Jonquera a finals d'agost. Crònica de Barbara Villuendas i Emma Miguel.

00:00:0000:06
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir