"És massa aviat per parlar de títols"
El blaugrana Seydou Keita ha assegurat que l'abundància de jugadors en el centre del camp, com Thiago o Cesc, no és un problema per al conjunt blaugrana i que tots se senten "importants".
"Jo em trobo molt bé. En aquest equip som molts jugadors i tots tenim possibilitats de jugar. El més important és que aquí tothom se sent important per ajudar a l'equip", va assegurar el migcampista africà.
Keita va parlar també de l'aportació dels joves del Barça B Isaac Cuenca i Gerard Deulofeu, que el dissabte van saltar a la gespa del Camp Nou. "Els dos són molt bons. De la Masia sempre surten jugadors molt bons. Si segueixen així segur seran molt bons per a l'equip".
El conjunt dirigit per Josep Guardiola viatjarà avui a Praga, on demà afrontarà la quarta jornada de la fase de grups davant el Viktoria Pilsen. "Hem de sortir a guanyar per fer un pas endavant més per a la classificació", va assegurar.
Keita no va voler valorar quin dels dos equips, FC Barcelona o Reial Madrid, es troba ara mateix en un millor moment de forma. "El Madrid és un equip grandíssim, i nosaltres també. Nosaltres ens preocupem només de nosaltres mateixos, de jugar bé i guanyar. És massa aviat per parlar de nivell i títols, perquè la temporada és molt llarga".




