Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Panellets per temps de crisi

El context de crisi econòmica ha fet que es recuperi el costum de fer aquests típics pastissets a casa

Una safata de panellets tradicionals(NORMA VIDAL - ACN)

Una safata de panellets tradicionals

El Gremi de Pastissers calcula que enguany es vendran una mica menys dels 920 mil kilos que van facturar l'any passat. La crisi, diuen també afecta aquesta cel.lebració malgrat que aquest matí s'han vist llargues cues al davant d'algunes pastisseries.

Antoni Ballart, membre de la junta directiva del Gremi explica que malgrat van començar a vendre panellets pel pont del pilar, des de dijous s'ha incrementat molt l'activitat per garantir que el client s'emporti un producte acabat de fer.

De mitjana un kilo de panellets costa 45 euros. Tot i que la majoria dels clients opta per safates variades, amb panellets per 4 persones que costen entre 20 i 25 euros. Els pastissers veuen amb bons ulls la competència dels que fan els panellets a casa però avisen que malgrat la majoria fa servir boniatos o patates, la massa dels panellets artesans només porta ametlla, sucre i clares d'ou.

Soledad Domínguez

Soledad Domínguez

Redactora de informativos en Ràdio Barcelona, especializada en Educación. Siempre que me dejan, me cuelo...

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir