La pluja obliga a tallar el trànsit ferroviari entre Reus i Tarragona i també entre Tarragona i Salou
Segons la Direcció General de Protecció Civil de la Generalitat, l'Aeroport de Reus també està tancat a causa dels aiguats
No són les úniques conseqüències dels forts aiguats que han caigut durant tot el matí al Camp de Tarragona. De fet, bona part de les carreteres entre Reus i Tarragona estan afectades per inundacions i circular-hi és molt complicat o gairebé impossible. Els Bombers han realitzat una trentena d'actuacions a la zona, sobretot de neteja de baixos inundats i també retirada de vehicles que havien estat arrossegats per l'aigua. En un barri de Tarragona un dels barracons d'una escola s'ha quedat aillat per culpa de les inundacions i una setantena d'alumnes i 4 professors han hagut de ser evacuats. També a Tarragona, el polígon químic Sud, un dels més importants de Catalunya, està tancat al trànsit.
Les pluges també han picat fort a les Terres de l'Ebre, sobretot a Sant Carles de la Ràpita, on els bombers de la Generalitat han hagut de rescatar una dona i el seu fill petit que s'havien quedat atrapats dins el seu vehicle a la zona del passeig marítim. A la mateixa població, un home també s'ha quedat tancat en un ascensor i ha estat rescatat pels bombers.




