En punt mort les negociacions entre direcció i sindicats de TMB
La direcció de TMB Metro ha cancel.lat la reunió prevista per aquest matí amb el comitè d'empresa, on s'havia de negociar els ajustos de salari dels treballadors. Una cancel.lació que arriba després que divendres els treballadors decidissin en assemblea no acceptar ni rebaixes de sous ni acomiadaments fins que no se'ls hi faciliti els comptes de la companyia.
El comitè d'empresa, reclama que, abans de res, se'ls hi faciliti un document on es vegi en què es deixa els diners TMB perquè, diuen, hi ha molts llocs on es pot retallar abans d'acomiadar gent. Posen com exemple el canal de Televisió del Metro o els sous dels 53 directius de la companyia que, denuncien, encara no coneixen.
Davant la negativa de la companyia per parlar aquest matí, uns 300 treballadors s'han acostat fins a la porta de l'Ajuntament per demana reunir-se amb el primer tinent d'alcalde, Joaquim Forn, que no ha accedit a rebre'ls, segons ha dit, per problemes d'agenda. De cara a demà es manté la reunió prevista entre els comitès d'empresa de TMB Metro i TMB Autobusos.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Pere Ramón, president del Comitè d'empresa de TMB explica que no accepten retallades sense saber els comptes de la companyia




