Els treballadors del Liceu protesten contra l'aturada de dos mesos
Tecnics, empleats de seguretat i acomodadors fan quoincidir la protesta amb la clausura del Festival Internacional de Cant Francesc Vinyas
Els treballadors del Liceu protesten per la manca d'informació sobre l'expedient de regulació d'ocupació que vol tirar endavant la direcció del Teatre i que pot suposar una aturada total de dos mesos.
Personal i sindicats asseguren que no hi ha manera de parlar amb la direcció i, a banda de les condicions de l'expedient de regulació que els han d'aplicar, els preocupa el futur del Teatre i dels seus llocs de feina.
El president del comitè d'empresa per UGT, Manuel Martínez, assegura que "el problema del Liceu és de gestió". Diu que "depenen massa de les ajudes públiques" i que "caldria buscar noves fonts de mecenatge i ventes".
Más información
Els treballadors témen que l'ERO sigui només un pedaç i que el setembre que vé es trobin amb noves retallades. La direcció ha convocat els treballadors a una reunió el proper 1 de febrer.




