Tensió al congrés del PSOE a Sevilla
Carme Chacón, sense que aprentment sabés que una càmera l'estava gravant, ha comentat del seu contrincant que se sent com <b>"Messi cosit a patades per un rival que no el vol deixar jugar"</b> . Aquesta tarda Rodríguez Zapatero s'ha acomiadat de la militància

Els delegats comencen a arribar al Congrés del PSOE(GEMMA TORRENTS)

Les d'aquesta tarda són hores decisives per Alfredo Pérez Rubalcaba i Carme Chacón, que busquen esgarrepar tots els suports que puguin perquè es preveu que demà l'elecció serà molt igualada. Hores decisives pel futur d'un PSOE desdibuixat, però també per un PSC en ple procès de reconstrucció.

Redactora d'informació política a Ràdio Barcelona i enviada especial al congrés del PSOE

Redactora d'informació política a Ràdio Barcelona i enviada especial al congrés del PSOE
Tots dos candidats apuren aquestes hores de marge abans de l'elecció per augmentar adhesions dels delegats que participen al Congrés que el partit celebra a la capital d'Andalusia. Tot i que els dos rivals fan gala d'una sana rivalitat, avui una càmera dels companys de TELE5 ha caçat a la candidata Chacón comparant-se amb un Messi cosit a patades pel rival.
Aquesta tarda també ha estat el moment del comiat pel Primer Secretari sortint, José Luis Rodríguez Zapatero que no ha pogut evitar l'emoció i alguna llàgrima en dir adéu a la militància.
Cliqueu l'enllaç per escoltar la crònica de l'enviada especial al congrés, Gemma Torrents.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Crònica de Gemma Torrents des del Congrés del PSOE a Sevilla




