CiU i PP pacten ajornar la taxa turística fins el mes de novembre
La taxa turística es rebaixarà respecte del preu que pretenia aplicar el Govern i s'hi introduiran excepcions. Convergents i populars també acorden qui haurà de pagar les taxes farmacèutiques

(ACN)

Convergència i Unió i el Partit Popular han assolit un principi d'acord sobre les noves taxes que han d'entrar en vigor en aplicació als nous pressupostos.

Redactor de política de Ràdio Barcelona

Redactor de política de Ràdio Barcelona
La taxa turística es rebaixarà respecte del preu que pretenia aplicar el Govern. S'hi introduiran execpcions i no entrarà en vigor fins a l'1 de novembre.
Pel que fa a l'euro per recepta, en quedaran al marge els perceptors de la renda mínima d'inserció (Pirmi), els pensionistes no contributius. Així mateix, l'acord entre les dues formacions polítiques estableix que hi haurà un límit màxim de receptes.
El que separa més ara mateix les dues formacions és el gravamen sobre l'aigua.
Cliqueu l'enllaç per escoltar la crònica de Pol Foradada
Más información
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Crònica de Pol Foradada




