Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

GLOBOS DE ORO 2026 La película española 'Sirât', candidata a mejor película internacional y mejor música

La Infanta Cristina es reuneix a Barcelona amb l'advocat del seu marit

La Infanta Cristina s'ha reunit amb Mario Pascual Vives, l'advocat i portaveu del seu marit, Iñaki Urdangarin durant la seva visita a Barcelona, on s'ha mostrat "preocupada" pel cas Palma Arena

(AGENCIA ATLAS)

La Infanta "està preocupada, és lògic", però està "especialment dedicada a qüestions professionals de forma intensa", segons ha informat l'advocat del duc de Palma abans d'entrar al seu despatx. "Ha estat essencialment una conversa de cortesia. Volia confirmar algunes dades després de veure amb el senyor Urdangarín", ha explicat l'advocat.

La infanta és a Barcelona des de dimarts per qüestions laborals relacionades amb el seu càrrec de directora de l'Àrea d'Internacional de la Fundació La Caixa.

Mario Pascual Vives s'ha referit a les primeres comunicacions del duc de Palma i ha assenyalat que "ell té la convicció d'haver actuat correctament, però si no, caldrà veure en quina dimensió i entenc que llavors demanaria perdó".

"A la vida, si poguéssim tirar el temps enrere, faríem les coses d'una altra manera", ha manifestat l'advocat.

Mario Pascual Vives, que prepara la declaració del duc de Palma el proper 25 de febrer com a imputat en una peça separada del cas Palma Arena, ha reconegut no haver llegit encara les últimes informacions sobre el cas i s'ha dirigit als periodistes tot dient que "vostès van sempre amb avantatge, són qüestions que formalment a mi no m'arriben en el procés ".

Sobre la propera declaració del duc de Palma, el seu portaveu ha comentat que encara "queden alguns dies i cada dia és una aventura, a veure què passarà. Ens queda feina per analitzar".

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir