Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Fer-ho malbé per arreglar-ho després

És el que feien dos serrallers de Barcelona, detinguts pels mossos, que durant dos anys, es van dedicar a ficar cola dins dels panys de diferents comerços del barri de Sant Antoni per oferir després els seus serveis

No només això, encara tenien la barra de posar a les factures una frase de l'estil: gràcies per confiar en nosaltres

S'anunciaven a internet com una empresa amb més de 30 anys al sector especialista en l'obertura de portes, canvi de panys o sistema de seguretat. Tecnosegur, al carrer Tamarit de Barcelona, es ven a la web com una empresa de qualitat i de total fiabilitat. Fiabilitat fins que els mossos i els comerciants de Sant Antoni van descobrir que el propietari i un ajudant, tots dos espanyols de 47 i 50 anys, es dedicaven a fer malbé els panys de les botigues del barri per arreglar-les després. Les factures en aquests casos poden rondar de mitjana entre els 150 i 300 euros. Les denúncies que havien rebut els mossos eren casos aïllats, fins que a finals de desembre unes imatges dels dos serrallers en plena feina van posar els investigadors sobre la pista d'aquests dos individus. Amb l'ajut dels comerciants, que els van identificar, van lligar caps i tancar el cercle. A les factures, remataven l'estafa agraint la confiança dels clients, segons detalla el sergent en cap del grup de robatoris a la comissaria dels mossos a l'Eixample, Ignacio Hortelano.

Els mossos els imputen 40 fets entre estafes i danys a 24 comerços del barri de Sant Antoni, tots negocis veïns. A algunes de les botigues, com una sabateria, els van fer malbé el pany fins a 4 cops. La Cadena SER s'ha posat en contacte amb els dos serrallers, que estan en llibertat amb càrrecs. Es declaren innocents i diuen que no hi ha proves contra ells.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir