El coordinador general de la Diputació de Barcelona, Josep Maria Matas, va carregar 20.000 euros del mòbil a l'Associació Catalana de Municipis
L'import correspon a l'agost de 2010 i coincideix amb un viatge que va fer per vacances als Estats Units mentre era secretari general de l'entitat munipalista
El gruix de la factura de 20 MIL euros són decàrregues de l'Ipad mentre estava de vacances, segons informa aquest dijous el País. La despesa se suma als càrrecs que Matas va fer des d'una empresa de la seva propietat a l'entitat que agrupa la major part dels municipis governats per Convergència i Unió.
Les pressumptes irregularitats comeses pel dirigent nacionalista han provocat que Iniciativa per Catalunya demani explicacions a l'Associació i que es facin públics els contractes amb les empreses de Matas.
Convergència, Partit Popular, PSC i Esquerra Republicana es van inhibir. Segons publica el rotatiu, Matas va dur un alt nivell de vida a costa de l'entitat, que contrasta amb la delicada situació econòmica que vivien els ajuntaments pels quals treballa l'Associació Catalana de Municipis.
Más información




