Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Iniciativa per Catalunya celebra un quart de segle amb l'objectiu de guanyar espai a l'esquerra

Els ecosocialistes celebren el seu 25è aniversari reivindicant-se com a referent a l'oposició a la dreta. Joan Herrera ha proposat "canviar el motor" del partit per tal de convertir-lo en la força de les alternatives.

El ecosocialistes van celebrar divendres al vespre el seu 25è aniversari amb la vista posada al congrés de la tardor i, malgrat no s'esperen grans canvis en la direcció, el líder Joan Herrera sí que creu que el partit ha d'aspirar a ser el referent entre els partits d'esquerres: "Potser no serem un partit majoritari en termes electorals", ha dit, però "volem créixer per ser una força determinant, amb capacitat de liderar i ser referent" per a les persones que creuen en els valors d'esquerres.

Dit d'una altra manera, intentar guanyar espai electoral sobretot al PSC, plantejant alternatives en 3 grans àmbits: la crisi de la política, les retallades i el model neoliberal i el nacionalisme conservador. En definitiva, segons Herrera, que les moltes energies d'esquerres que hi ha a dintre i a fora del partit conflueixin per construir una alternativa davant l'hegemonia conservadora i la dreta desacomplexada.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir