Detenen 6 dels atracadors de bancs més actius de l'àrea de Barcelona
Cinc dels detinguts han ingressat a presó i segons els Mossos això ha comportat un descens important en els atracaments a les entitats bancàries.
Els Mossos han detingut sis persones com a presumptes autores directes d'una trentena d'atracaments a entitats bancàries de la ciutat de Barcelona i localitats de l'Àrea Metropolitana. La policia, que considera els detinguts els atracadors de bancs més actius d'aquesta zona, indiquen que els presumptes lladres feien servir elements de disfressa com dessuadores amb caputxa, tapaboques o perruques per evitar la identificació. També diuen que intimidaven les víctimes amb armes de foc simulades i ganivets de grans dimensions. La policia afirma que els detinguts actuaven sols i que no tenien relació entre ells.
Les sis detencions s'han dut a terme en el que portem d'any. Aquestes detencions han comportat la resolució de 27 atracaments. Tots els detinguts tenen antecedents per robatoris violents i se'ls imputen diversos atracaments.
A Juan Antonio F. R., veí de Terrassa de 58 anys i nacionalitat espanyola se n'hi atribueixen nou. A Juan Carlos M. C., veí de Barcelona de 43 anys i nacionalitat espanyola, se n'hi imputen tres. A Jorge M. C., de 38 anys, veí de Sant Adrià de Besòs i germà de l'anterior se n'hi atribueixen cinc.
A Nasser M. S., veí de l'Hospitalet de Llobregat de 31 anys i nacionalitat espanyola també se n'hi atribueixen cinc. A Hicham E. H., veí de Barcelona de 32 anys i nacionalitat marroquina se n'hi atribueixen dos. I a Manuel G. S., veí de Viladecans de 49 anys i nacionalitat espanyola se n'hi atribueix un.
La policia afegeix que la neutralització d'aquests presumptes atracadors de bancs ha comportat una davallada considerable en el nombre de fets delictius d'aquest tipus. Dels sis detinguts, cinc han ingressat a presó.




