Gairebé 6 milions d'euros d'indemnització als alumnes de Top Fly
És el que jutge obliga a pagar a l'escola de vol de sabadell, que va fer fallida el juny passat
El jutge condemna a l'escola de pilots TOP FLY a pagar gairebé 6MILIONs d'euros als seus alumnes. El centre va fer fallida el juny de l'any passat i va deixar a l'estacada una norantena d'alumnes que havien arribat a pagar entre 60.000 i 90.000 euros per per poder obtenir les llicències de vol.
El jutge considera que la fallida de l'escola va deixar als alumnes sense possibilitat d'aconseguir la titulació a la que es van matricular. Per això, no només obliga al centre a tornar l'import de les classes que es van deixar de fer sinó a abonar-los la totalitat dels cursos. A més, també dóna resposta a una altra de les demandes que feien els alumnes, que el centre els entregui un diploma que acrediti les hores de teòrica i de vol que van fer, perquè no les hagin de repetir.
Ara la preocupació dels alumnes és que s'els tornin els diners que van perdre, entre 60 i 90.000 euros per curs, que en molts dels casos els obliga a arrossegar deutes que encara mantenen en l'actualitat. Segons l'advocat que els representa, Joaquim Nebra, "la sentència és possitiva perquè obliga a l'empresa a retornar gairebé tot el que va cobrar", però "patim per cobrar perquè l'empresa es va quedar sense diners". De fet, Nebra no descarta presentar una querella contra la direcció del centre, perquè sospiten "que podrien haver descapitalitzat 4 milions d'euros".




