Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Guàrdia Urbana permetrà més taxis aturats a Sants

Quan les 100 places actuals estiguin plenes, els agents permetran que una quinzena de vehicles s'esperin en doble fila, a l'espera de poder accedir a la parada. Aquest ha estat el principal acord de la reunió d'urgència entre taxistes i Guàrdia Urbana, després l'enfrontament que les dues parts van tenir ara fa una setmana a Sants

(ORIOL CAMPUZANO / ACN)

L'acord d'aquest matí afecta als moments d'arribada de trens AVE des de Madrid, quan els taxistes recullen més clients a Sants. Si la Guàrdia Urbana diu que serà més permissiva en aquesta estació, els taxistes esperen que també ho sigui a la resta de la ciutat. Aquest tema, però s'haurà de tractar en nova reunió on els conductors volen aconseguir més parades de taxis i que la policia no els multi quan vegi un cotxe en doble fila.

Nueva APP de Cadena SER

Descubre la nueva app de Cadena SER Te ofrecemos una mejor experiencia de audio y video

Descargar

En aquest sentit, des del Sindicat del Taxi de Catalunya diuen que actualment se senten especialment pressionats a l'Eixample. Segons el secretari general, José Maria Sánchez, resoldre els problemes amb taxis mal aparcats pot passar per habilitar una parada a cada cruïlla, com passa amb les zones de càrrega i descàrrega.

A Barcelona hi ha més de 8.000 taxis i unes 1.300 places a les parades. Els taxistes demanen arribar a les 3.000 places, tant amb parades als xamfrans com també als principals hotels de la ciutat.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estás escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir