L'Ajuntament de Barcelona repararà aquest cap de setmana l'asfalt malmès durant el 29-M
Diumenge es començaran a asfaltar novament quatre dels quaranta punts afectats pels contenidors cremats durant els incidents de la vaga general
90.000 euros són els que costarà tornar a asfaltar les marques a diferents punts del centre de la ciutat, provocades pels 40 contenidors destrossats. En concret, diumenge es taparan les marques de quatre cruïlles que afecten carrers cèntrics com la Travessera de Gràcia i el Carrer Balmes -que comportaran talls de trànsit- . Durant el mes de maig l'ajuntament preveu reparar la resta de punts.
En paral·lel a les reparacions, ja s'han reposat els 300 contenidors que es van cremar o trencar durant els aldarulls del 29-M, i que han costat 300.000 euros a les arques municipals. Malgrat el govern havia anunciat retirar contenidors quan es tornessin a convocar grans manifestacions, de moment la setmana que ve no està previst fer aquesta retirada.




