Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Tempestes i davallada del termometre

Entre diumenge i dimarts les temperatures han d'anar baixar paulatinament, alhora que entre aquesta tarda i nit les tempestes acabaran afectant a gairebé tot Catalunya i Andorra.

Atenció a les comarques de Girona i Barcelona, també als Pirineus, on aquestes tempestes deixaran calamarsa i molt vent.

Després de les temperatures, poc habituals, d'ahir (38 graus a Vinebre, 35 a Gandesa, 34 al Pont de Vilomara, 28 al Raval de Barcelona) avui les màximes en prou feines arribaran a superar els 30 graus. De manera puntual, a la Plana de Lleida o a Vall de l'Ebre s'aproparan als 32. Temperatures que també les nocturnes seran més baixes, però en cap cas, al menys de moment, tornarà el fred.

L'estat del cel, canviant. Amb núvols a primeres hores, després més sol, per tornar-se a tapar a partir de migdia a les comarques de Girona i Barcelona on els ruixats s'aniran succeint. Als Pirineus igualment tempestes. A la costa central i a la Brava també hi arribaran els ruixats, més descafeïnats. Deixaran calamarsades, en el seu pas i ratxes fortes de vent. A la resta de comarques, també hi arribaran els núvols i les tempestes, però serà més aviat, de cara al vespre i nit.

L'inici de setmana es presenta amb sol i tempestes, que no s'acabaran, a les comarques de la meitat nord.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir