Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Investiguen la mort d'una dona a Cornellà de Llobregat

Els Mossos no descarten cap hipòtesi. L'exparella de la víctima tenia diverses ordres d'allunyament i antecedents per maltractaments

Els Mossos estan investigant la mort d'una dona a Cornellà de Llobregat. A la víctima, la van trobar ahir a casa seva, tot i que portaria més de 10 dies morta. Els investigadors no descarten cap hipòtesi. L'exparella de la víctima tenia diverses ordres d'allunyament i antecedents per maltractaments.

El cadàver de la dona, de 35 anys, va aparèixer ahir bocaterrosa al seu domicili, a la plaça Marsans de Cornellà de Llobregat.

Segons les primeres inspeccions oculars, la dona portaria morta entre 10 i 12 dies i, externament, el cos no presentava signes evidents de violència.

Ara l'autòpsia haurà de determinar les causes exactes de la mort i si es tracta d'un homicidi.

De moment, els investigadors no descarten cap hipòtesi. L'exparella de la dona té antecedents per maltractaments, així com diverses ordres d'allunyament de la víctima.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir