Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Sol amb alguns núvols que en el cas dels Pirineus i Prepirineus comportaran tempestes

Fins al migdia, molta tranquil·litat a tot arreu, amb calor, però moderada i sol. Serà durant la tarda i vespre quan tindrem el sarau, amb tempestes que en comarques com ara el Berguedà, Ripollès i l'Alta Garrotxa descarregaran amb intensitat i alguna calamarsada

I el matí serà suau. Les temperatures poc han baixat durant la nit, algunes mínimes: Girona, Tarragona, Manresa i Lleida 15ºC, 18ºC Barcelona (Sants) i 10ºC Andorra la Vella. Amb boires a la plana d'Osona, la vall de l'Ebre o l'Anoia i d'altres núvols alts, però en conjunt farà sol.

Per la tarda màximes entre els 25 i els 30 graus. Es mantindran els núvols alts, però en cap cas li faran ombra al sol i seguirà lluint de valent. L'excepció serà les comarques pirinenques ja que, durant la tarda i, degut a les tempestes el cel quedarà tapat. A mesura que avanci la nit, les pluges aniran remitint. Serà la propera matinada quan algun altre ruixat afectarà Ponent,la Conca de Barberà i les Terres de l'Ebre. Poca aigua deixaran.

Les marinades bufaran, però amb menys intensitat que ahir, arran de platja i la temperatura de l'aigua del mar està entorn els 18 graus.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir