"Era ella qui s'autolesionava quan tenia la menstruació"
Així ha justificat un acusat els presumptes maltractaments als que hauria sotmés la seva muller. La fiscalia assegura q l'home va tenir la noia tancada a pany i forrellat durant dos mesos
Un acusat de tancar l'esposa a pany i forrellat i de maltractar-la es defensa assegurant que els blaus i cops que tenia la víctima s'els havia fet ella mateixa perquè es posava nerviosa i s'autolesionava quan tenia la menstruació. La fiscalia demana per l'acusat 15 anys de presó
Segons la fiscal, l'home va portar la seva esposa, de tant sols 21 anys, a la masia on vivia de Castellví de la Marca, l'octubre del 2010 i la va tenir tancada a la casa durant dos mesos.
A les finestres hi havia barrots, ell li va pendre el mòbil i les claus i, segons ha explicat la pròpia víctima al judici, la pegava i insultava tant sovint que la noia ha dit que no recordava "ni un sol dia tranquil" desde que va arribar a la casa.
L'home ha negat totes les acusacions. Ha assegurat que la convivència amb la seva muller era "excel·lent", que ell "mai" l'havia pegada i ha justificat els blaus i esgarrapades de la víctima explicant que era ella qui s'autolesionava perquè "quan tenia la menstruació es posava molt nerviosa" i que en algunes ocasions fins i tot "es donava cops de cap a la paret".
La noia va poder fugir del seu presumpte botxí, demanant auxili des de darrera dels barrots de la casa a un vianant, que va ser qui va alertar als Mossos d'Esquadra.
La fiscal demana gairebé quinza anys de presó per l'home, de 32 anys, que és a la presó des del dia de la seva detenció, el desembre del 2010.




