Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els Mossos localitzen la dona enterrada a l'Anoia

La policia ha detingut un home de 47 anys com a suposat autor de la mort de la víctima, desapareguda fa un any. Ell havia sepultat el cos de la dona de 64 anys sota ciment en el taller mecànic a casa seva

Les restes de la víctima, una dona de 64 anys, han aparegut sota el ciment en un taller mecànic que el detingut, José G.R. de 47 anys, tenia al costat mateix de casa seva, un habitatge ubicat al número 147 del carrer Salou de la urbanització Can Ros del municipi de Cabrera d'Anoia. És un poble de 1.400 habitants situat a uns 15 quilòmetres d'Igualada. Eren parella i vivien junts en aquesta casa unifamiliar fins que ella, que era transsexual, va desaparèixer fa un any. Els mossos van rebre una denúncia el mes de juliol del 2011 però l'home va explicar aleshores que la víctima havia marxat voluntàriament cap a Sudàmerica. Així també ho va comentar als veïns del municipi segons han explicat alguns d'ells a la SER quan li van preguntar per la dona. A més, va simular que continuava viva a través de diverses trucades telefòniques. Ell havia treballat a la SEAT i després va muntar un taller mecànic al costat de casa seva a la urbanització Ros de Cabrera d'Anoia, que estava tancat des de fa uns anys. Des que va desaparèixer la seva parella, l'home freqüentava de tant en tant la finca però segons els veïns ja no hi vivia.

Más información

7 mesos després, aquest individu, detingut ja pels Mossos, va presentar-se a comissaria per denunciar, aleshores sí, que la dona havia desaparegut. No ha trascendit perquè va decidir fer-ho. El cas és que els investigadors de l'Àrea d'Investigació Criminal de la Catalunya Central, a Manresa, van anar tancant el cercle amb diferents proves fins aconseguir que l'home confessés el crim i els ensenyés on havia enterrat la dona. Aquest dimecres, diversos policies de paisà i uniformats han estat durant tot el matí a la finca de l'arrestat i allà han trobat la víctima. El jutjat que ha dirigit la investigació ha decretat el secret de sumari del cas.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir