Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Robert Manrique, víctima d'Hipercor, es reuneix amb un dels autors de l'atemptat

Rafael Caride Simón, cap del Comando Barcelona d'ETA, responsable de l'atemptat a l'Hipercor ara fa 25 anys ha dit avui que quan surti de la presó vol venir a Barcelona per reunir-se amb altres afectats d'aquell atemptat que va causar la mort a 21 persones

Robert Manrique ha entrat poc després de dos quarts d'11 del matí a la presó d'Àlava i n'ha sortit, ha dit, tocat i ha agraït la trobada amb l'etarra Rafael Caride Simón. Una víctima de la banda en el sagnant atemptat de fa 25 anys a Hipercor de Barcelona que assegura que surt de la presó havent resolt algunes de les preguntes que moltes de les víctimes s'han estat fent en les últimes dues dècades. Manrique ha pogut escoltar en boca de Caride algunes dades d'atemptats que el comando Barcelona va perpetrar a Catalunya entre 1986 i 1987. Robert Manrique li ha arrecat, segons diu, aquest important compromís: "m'ha dit que, quan surti de la presó vol venir a Barcelona a trobar-se amb d'altres víctimes de l'atemptat d'Hipercor".

Segons Manrique, l'etarra li ha reconegut que molts terroristes empresonats voldrien afegir-se al programa de reinserció però que "tenen por perquè no saben com reaccionaran altres membres de la banda amb els seus familiars". La reunió entre Manrique i Caride, que va demanar l'etarra fa més d'un any, ha durat més d'una hora i mitja i l'han acompanyat alguns intermediaris com el director de la presó o responsables del programa de reinserció d'etarres.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir