Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

ICV sospita que Sheldon Adelson podria finançar irregularment els partits per garantir-se la viabilitat d'Eurovegas

Els ecosocialistes acusen el govern català d'amagar informació després que se'ls hagi negat l'accés a la documentació del projecte.

El diputat d'Iniciativa Joan Boada diu, en declaracions a la Cadena SER, que darrera del projecte Eurovegas hi podria haver un nou cas de finançament irregular de partits: "Dona la sensació de que darrera es pot amagar la pràctica normal que el senyor Adelson fa als Estats Units. que és pagar les campanyes electorals, i evidentement que aquesta pràctica no s'estengui també a Catalunya, i d'aquí la opacitat per que no puguem saber quins són els elements que es discuteixen".

Boada afegeix que el complex tindrà 8.300 màquines escurabutxaques. Segons conversa el govern català contempla que els nens tinguin accés a zones habilitades del casino, que s'habilitin zones per fumar, que es disminueixin les taxes de joc i que es flexibilitzi la normativa relacionada amb el blanqueig de capitals, entre d'altres.

Más información

Unes mofidicacions legals que es farien extensives a tothom. Dimarts, Iniciativa demanarà la compareixença al Parlament dels consellers implicats en el projecte i també dels afectats: alcaldes i pagesos entre d'altres. El 25 de juny l'equip de Sheldon Adelson visitarà Catalunya per darrer cop abans de prendre la decisió definitiva sobre l'ubicació d'Eurovegas.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir