Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Verema nocturna

Dimecres comença la verema de Raimat que, per primer cop, serà exclusivament nocturna. Es collirà el raïm entre les 10 de la nit i les 8 del matí, per mantenir les millors qualitats del fruit i també per estalviar en costos de refrigeració, per l'important salt de temperatura entre la nit i el dia a les terres de Ponent.

Dimecres comença la verema a Raimat que enguany serà exclusivament nocturna

Dimecres comença la verema a Raimat que enguany serà exclusivament nocturna

Raimat encetarà dimecres la verema amb la previsió de produir 20 milions de kilos de raïm, un 10 per cent menys que l'any anterior. En aquest percentatge s'inclouen també les pèrdues de la pedregada de diumenge que va afectar una part petita de la finca. Altres anys, la collita es combinava entre el dia i la nit, però enguany s'ha decidit fer-la exclusivament a les nits. El director viticultura de Raimat, Joan Esteve, ha explicat que això permetrà collir el raim amb el millor estat.

Raimat, amb unes 2 .000 hectàrees de vinya, és tradicionalment el primer celler català que comença la verema. Des de fa un parell de campanyes, a més, disposen d'un sistema tecnològic que permet captar imatges de cada una de les vinyes per detectar el punt de maduració i humitat del raïm i fer la collita, de forma selectiva.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir