Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els empresaris catalans mostren recels a la "transició nacional" de Mas

Asseguren que el consens amb la Generalitat s'havia tancat a l'entorn del Pacte Fiscal i que ara s'obre un panorama desconegut. Els sindicats, en canvi, diuen que Mas ha parlat molt, però que les paraules que ha dit estan buides de contingut

Neguit entre l'empresariat català davant la intervenció del president Mas d'aquest matí. Reconeixen que hi havia consens entorn de què Catalunya recapti i gestioni els seus impostos però visualitzen moltes dificultats en el procés cap a l'Estat propi pel qual diu Mas que treballarà. Antoni Abad, president de la CECOT, argumenta que "tot això intuitivament pot agradar i alhora neguitejar. El procés té diferents cares amb oportunitats però també amb moltes dificultats".

El líder de Comissions Obreres, Joan Carles Gallego, s'ha mostrat "decebut" per les paraules de Mas. Considera que no ha concretat res i hi troba a faltar "un compromís que lligui l'autogovern amb la millora de l'Estat del Benestar a Catalunya".

Más información

Josep Maria Álvarez, de la UGT, ha valorat el discurs com a previsible alhora que considera que el president haurà d'administrar ara la il.lusió de tota la gent. Insisteix en què el Pacte Fiscal és l'instrument bàsic ara perquè Catalunya pugui avançar en l'autogovern.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir