El Govern espanyol respondrà amb fermesa i serenitat la possible resolució sobiranista del Parlament
Aquesta és la resposta que ha donat avui a la SER, a l'HxH, la Vicepresidenta del Govern, <b>Soraya Sáenz de Santamaria</b>, qui ha deixat clar que els temes de sobirania són competència de tot el poble espanyol

La vicepresidenta ha asegurado en la SER que el Gobierno dará una respuesta ''firme y serena'' al reto de Artur Mas(CADENA SER)

La Vicepresidenta acusa el President Mas de voler distreure i d'afegir una nova crisi a la crisi econòmica
L'executiu espanyol promet una resposta serena i ferma a qualsevol resolució sobiranista que pugui aprovar el Parlament en el debat de Política General. Ja sabem que CiU proposarà una consulta sobiranista, que ERC i ICV també, i des d'aquest matí també coneixem la posició del Govern de Rajoy. "La sobirania és cosa de tot el poble espanyol i no només cosa dels catalans".
Paraules de Soraya Sáenz de Santamaría a l'HxH de la SE. La Vicepresidenta considera que el President Mas ha obert un camí que no sap on porta i que genera inestabilitat i l'acusa de distreure i de distreure's del que és important.
Soraya assegura que la millora del sistema de finançament no és a l'ordre del dia de la reunió que el President Rajoy tindrà amb els Presidents autonòmics la propera setmana. La seva revisió, ara, no és una prioritat.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Soraya Sáenz de Santamaria: "Són decisions que competeixen al conjunt dels espanyols, tots decidim el que som i com ens organitzem"
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Soraya Sáenz de Santamaria: "Amb aquestes actuacions de Mas, s'està afegint crisis a la crisi i s'ha de fixar en les prioritats de la gent"




