Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Dos anys de presó per l'acusat de tancar la dona a casa

La fiscalia demanava fins a 14 anys de presó per l'home, a qui s'acusava d'haver tancat a pany i forrellat l'esposa, però el Tribunal entén que la dona tenia mitjans per sortir de casa i només el condemna per les lesions que li va provocar durant una baralla

Dos anys i mig de presó per l'home a qui s'acusava de tancar la dona a pany i forrellat i maltractar-la. La fiscalia demanava per ell més de 14 anys i considerava que no només pegava la parella sovint, sinó que la tenia tancada dins d'una habitació amb barrots. Però l'Audiència considera que la jove tenia manera de sortir de casa i només condemna el marit per les lesions que l'hi hauria produït.

El tribunal assegura que no hi ha prou proves que el marit hagués tancat la dona a casa, que ella no tingués claus per sortir-ne o que totes les finestres de la masia on viva amb el condemnat tinguessin barrots.

De fet, en la sentència, els magistrats raonen que més que privada de llibertat, la dona el que estava era "aïllada de la societat", perquè acabava d'arribar del Marroc, no coneixia ningú i no sabia parlar ni català ni castellà.

De la mateixa manera, el Tribunal considera que no ha quedat provat que l'home l'amenacés i la insultés reiteradament. D'aquí que només el condemnin per un delicte de lesions, les que li va produïr durant la baralla on els Mossos el van acabar detenint.

A més dels 2 anys i mig de presó també li prohibeixen acostar-se a menys d'un quilòmetre de la jove i comunicar-s'hi durant 3 anys i mig.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir