Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Báñez: "La independència dels catalans és l'ocupació"

La ministra d'Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, ha afirmat que els catalans "necessiten ocupació per tenir una independència real", i ha demanat al president de la Generalitat, Artur Mas, lleialtat institucional i que no confongui prioritats.

La ministra d'Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, en una imatge d'arxiu(EFE)

La ministra d'Ocupació i Seguretat Social, Fátima Báñez, en una imatge d'arxiu

"La independència dels catalans és l'ocupació, és el que els dóna oportunitats per afrontar en llibertat el seu projecte vital", ha manifestat Báñez durant la seva intervenció en la XI Jornada Gresol a Reus (Tarragona), on l'ha recordat a Mas que Catalunya té més de 800.000 aturats.

Báñez ha assegurat que la Constitució de 1978 ha comportat una història d'èxit per a Espanya i ha reclamat a Mas que no supediti a la societat civil catalana a una "aventura de conseqüències impredictibles".

Más información

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir