Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els hotels catalans van tenir una ocupació del 65% durant el mes de setembre

És la tercera comunitat que millor va funcionar, només per darrere de les Balears i de les Canàries

Imatge de Les Rambles de Barcelona(ORIOL CAMPUZANO - ACN)

Imatge de Les Rambles de Barcelona

Destaca el bon compartament dels turistes estrangers: van venir més d' 1.200.000 i van fer-hi més de 4 milions i mig de pernoctacions, gairebé un 11% més que al setembre del 2011. Sumant estrangers i nacionals, Barcelona és la ciutat de tot l'Estat on més estances s'hi van fer. El president de Turisme de Barcelona, Joan Gaspart, reconeix que les dades són bones i es felicita perquè van en la línia ascendent dels últims anys. A més, creu que la taxa turística que es començarà a aplicar al novembre ajudarà encara més a la promoció.

"La taxa turística, que no és desitjada pel món empresarial, donarà a l'administració alguns diners per poder fer encara més promoció que s'està fent, amb els recursos tan limitats que hi ha en aquests moments després de les retallades en promoció", assegura

Más información

Gaspart es mostra confiat que la promoció turística que s'està fent a Rússia farà que en els propers anys aquest mercat encara guanyi més i més pes.

Malgrat les bones dades, cal tenir en compte que els preus van caure un 1'8% respecte el setembre de l'any passat, després que a l'agost pugessin prop d'un 2 i mig per cent.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir