Ingressen a presó quatre presumptes lladres que es dedicaven a rebentar màquines escurabutxaques dels bars
Segons els Mossos es tractava d'un grup molt especialitzat i també molt actiu. En els últims set mesos, haurien robat en 14 locals i estancs del Baix Llobregat, el Garraf, l'Alt Penedès i l'Anoia.
El grup actuava sempre de nit, quan els bars i els estancs estaven tancats, segons expliquen els Mossos. Entraven als locals fent un tall horitzontal a la persiana i després trencaven els vidres de les portes. Un cop a dins, no buscaven els diners de la caixa sinó que s'emportaven tant sols els diners de les màquines escurabutxaques.
Per desplaçar-se feien servir dos cotxes, els dos vehicles robats, que utilitzaven exclusivament pels robatoris i que després amagaven. Els Mossos els van seguir la pista durant setmanes, fins a localitzar el pis d'Esparraguera on la bada havia instal·lat el seu centre d'operacions i un altre habitatge a Barcelona.
En els registres, els agents van trobar eines i robes per cometre els robatoris, 5.000 euros, dues armes de foc i dues s'aire comprimit, una pistola simulada i 60 grams de cocaïna. Els quatre detinguts, d'entre 23 i 55 anys, han ingressat a presó preventiva per ordre del jutge.




