Pere Navarro:''CiU vol tapar els problemes socials amb una guerra de banderes''
Pepa Bueno ha entrevistat a "Hoy por hoy" el candidat del PSC
El candidat del PSC a les eleccions de diumenge, Pere Navarro, ha passat pels micròfons de "Hoy por hoy", tancant el cicle d'entrevistes a la SER, a la recta final de la campanya del 25-N. Navarro ha criticat els "fracassos de la política econòmica de CiU'' i ha acusat el partit d'Artur Mas de voler'' tapar els problemes socials amb una guerra de banderes''.
'' Em preocupa que ens passem la meitat de la campanya parlant de banderes i l'altra meitat, dels informes [sobre els comptes bancaris a Suïssa d'Artur Mas] i que seguim sense parlar dels problemes de la gent'', ha assenyalat Navarro .
"Hi ha un moment en què han de parlar els jutjats'', ha afegit." I no transformar l'atac a una persona en l'atac a un país''.
'' El problema del senyor Mas amb un mitjà de comunicació és el problema d'aquest senyor amb aquest mitjà'', ha insistit el secretari general dels socialistes catalans,'' no de Catalunya amb Espanya ".




