Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Clínic i Vall d'Hebron s'afegeixen a la tancada d'hospitals contra les retallades

Segueixen l'exemple del Parc Taulí de Sabadell i del primer que va fer aquesta protesta, el Sant Pau de Barcelona, que ja acumula 12 dies de tancada. Les tancades del Clínic i la Vall d'Hebron són en teoria d'un dia, però no es descarta que es tornin indefinides

La façana de l'Hospital Parc Taulí de Sabadell(ACN)

La façana de l'Hospital Parc Taulí de Sabadell

Els hospitals catalans fan avui una jornada de protesta per demà a la que també s'afegeix el Joan XXIII de Tarragona

Tot i que a cada centre hi ha particularitats pròpies que expliquen cada protesta, els uneix la crítica a les retallades adoptades fins ara, i el temor al que pot passar quan s'hagin d'aplicar nous ajustos d'acord amb la previsió del Govern de retallar 4.000 milions d'euros addicionals en el proper pressupost.

Más información

Al Parc Taulí de Sabadell ja fa dos anys que s'hi aplica un pla d'austeritat que ha afectat sous i festius, i els treballadors s'oposen a renovar-lo un altre cop. Montse González, presidenta del Comité d'empresa, creu que renovar l'acord no exclou que els afectin les futures retallades del Govern: "Signar aquests acords no garanteix res. Tindrem un increment de jornada i les retallades no és que se sumin, es multipliquen. Hem decidit posar punt i final a aquesta situació amb la nostra protesta".

A l'Hospital de Sant Pau els metges i treballadors dormen en tendes de campanya des del 29 de novembre i compten amb la solidaritat d'estudiants, veïns i familiars de malalts.

Al Clínic també fan concentracions diàries i a partir de demà també comencen una tancada, igual que a la Vall d'Hebron.

Avui es faran concentracions i assemblees a Can Ruti, al Germans Trias de Badalona i al Joan XXIII de Tarragona d'on poden sortir nous tancaments.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir