Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Un arsenal a El Vendrell

La Policia Nacional ha intervingut un arsenal format per prop de 250 armes i explosius que estaven en mans d'un suposat antiquari d'El Vendrell

El detingut tenia grans quantitats de munició(ACN)

El detingut tenia grans quantitats de munició

La Policia Nacional ha intervingut un arsenal format per prop de 250 armes i explosius que estaven en mans d'un suposat antiquari d'El Vendrell

Aquest individu que té 60 anys vivia amb la seva actual parella en un edifici de tres plantes a El Vendrell. Ella també ha estat arrestada igual com la seva ex dona, de nacionalitat suïssa, i amb qui vivia a l'Ampolla.

Ella era, segons la policia, el ganxo que feia servir per vendre les armes en diferents fires d'antiquaris. Les portava amagades en els laterals d'una furgonetes i també en un fals sostre a casa seva.

El portaveu de la policia nacional a Catalunya, Antonio Navarro ha explicat que el perill era evident perquè alguns explosius i munició estaven en mal estat i hi havia risc d'explosió.

El detingut es feia passar per antiquari i va ser detingut quan sortia del Vendrell i anava cap a una fira a Bilbao.

A més, duia a sobre una placa de Guàrdia Civil falsa per donar més credibilitat a la compravenda de les armes, que adquiria a Suïssa. A banda de l'arsenal, la Policia Nacional li va trobar 19.000 euros en metàl.lic.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir