Crisi institucional a l'Ajuntament de Tarragona
El regidor del PSC, Antonio Rodríguez, ha presentat la seva dimissió després que quedar imputat per un presumpte cas d'immigració il.egal. L'alcalde, Josep Fèlix Ballesteros, li ha acceptat la renúncia

El regidor del PSC, Antonio Rodríguez, ha presentat la seva dimissió després que quedar imputat per un presumpte cas d'immigració il·legal(ACN)

Segons va informar Europa Press, Rodríguez està acusat d'oferir contractes de treball a immigrants sense papers a canvi del cobrament d'una comissió. El delicte s'hauria comès a través de la gestoria que el regidor té a TGN. En aquest mateix cas hi estaria implicada la seva germana, propietària d'un gimnàs a la ciutat.
L'alcalde va dir que els fets que s'imputen al regidor es remuntarien a juny del 2011, per tant són anteriors al inici de l'últim mandat. Ballesteros confia en la innocència de Rodríguez.
En tot cas, l'alcalde agraeix al regidor el gest que ha tingut de dimitir, per no perjudicar el consistori. A més de sortir de l'Ajuntament, Antonio Rodríguez també serà suspès de militància al PSC.




