Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Tràgic incendi a Osona

Els Mossos d'Esquadra apunten a una mala combustió de la llar de foc com la causa de l'incendi accidental en una casa aïllada de Santa Maria de Corcó, a Osona, on han mort una anciana amb mobilitat reduïda i la filla, disminuïda psíquica

Una mala combustió de la llar de foc. És la causa més probable de l'incendi que aquesta nit s'ha originat en una casa de Santa Maria de Corcó, a Osona, i que ha acabat amb la vida de dies dones, mare i filla. És el que apunta la investigació dels Mossos.

A falta de la investigació definitiva, els mossos apunten que el foc hauria començat de manera accidental a la llar de foc que hi havia al menjador de la casa, que ha quedat calcinat.

L'incendi no hauria produït flames però, segons els bombers sí que hauria deixat una intensa fumerada que hauria pujat a les dues plantes superiors on es trobaven les dues dones, una anciana de 82 anys amb mobilitat reduïda i la seva filla de 60 i disminuïda psíquica, que haurien mort pel fum que haurien inhalat.

L'incendi s'hauria produït durant la nit però ningú ha avisat fins al matí i quan els bombers han arribat a la casa ja no cremava. Ha sigut quan ventilaven els pisos superiors que han torbat els cossos de les dues dones.

Segons explica l'agència EFE ha sigut la persona que cuidava les dues dones qui ha donat l'avís d'alerta quan no ha pogut entrar a la casa aquest matí. A la filla, disminuïda psíquica, l'haurien trobat al llit i hauria mort mentre dormia, mentre que a l'anciana s'hauria despertat pel fum i hauria intentat obrir una finestra sense èxit. El seu cos l'haurien trobat al costat de la cuina.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir