Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

CiU, ERC, PSC i IC pacten accelerar la ponència de la llei de consultes

CiU, ERC, PSC i ICV han acordat avui, amb l'oposició de Partit Popular i Ciutadans una espècie de calendari express. Això vol dir que la ponència oberta avui, es podria tancar la setmana vinent

D'aquesta manera, d'aquí a 7 dies ja podríem tenir un esborrany de llei de consultes, llei que s'hauria d'aprovar abans de l'estiu.

Com a punt de partida, s'aprofiten els treballs que ja estaven quasi enllestits la passada legislatura.

El Secretari d'Organització de CDC, Josep Rull. diu que el que ha passat amb Martín Rodríguez Sol és un bon exemple que res no atura el procés sobiranista: "No considerem que freni en absolut. El fiscal el que diu és que dins de la legalitat això es pot fer. I recordem que l'Estatut de Catalunya té un títol competencial complet, que no va ser impugnat, i que permet a la Generalitat fer aquest tipus de consultes"

Más información

Pel PSC, el diputat Ferran Padret, diu que els està bé anar per feina, però recorda que encara queden molts punts sense acord: " Nosaltres hem estat d'acord amb prendre com a base dels treballs que iniciem ara el text que va quedar penjat en l'anterior legislatura. Fins aquí arriba el consens, perquè a l'anterior text teníem presentada una seixantena llarga d'esmenes"

PP i C's demanen començar els treballs de zero. Els populars amenacen amb no participar de la tramitació parlamentària.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir