Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Generalitat reconeix que el cas de contaminació a Flix no és únic

Segons el Govern la practica d'abocar residus al sòl ha estat habitual per manca de legislació i control. Avui s'espera que comencin les obres de descontaminació del pantà de Flix

Avui comencen els treballs de descontaminació del pantà de Flix(ACN)

Avui comencen els treballs de descontaminació del pantà de Flix

Les obres que tindran un cost de 165 milions d'euros per les arques públiques, consistiran en retirar els 800.000 metres cúbics de llots tòxics i duraran gairebé 3 anys. Des de l'Agència Catalana de Residus, el seu director, Josep Maria Tost, ha reconegut en una entrevista a la Cadena SER que hi podria haver més zones afectades.

Paral·lelament a la contaminació del pantà, el govern català manté un expedient obert des de fa tres anys a ERCROSS per uns terrenys annexos a la planta que l'empresa s'ha compromès a netejar en els propers 10 anys.

L'alcalde i tots els regidors de Flix, govern i oposició, es tancaran durant 24 hores a l'Ajuntament per donar suport al comitè d''empresa d'ERCROS, que reprèn avui les negociacions amb l'empresa. La tancada començarà a les tres de la tarda.

Más información

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

"El que ha fet ERCROs és legal, però no és ni ètic ni moral" J.C.Gallego

00:00:0000:06

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Marc Mur: "Si se cierra la factoría de Ercros, se cierra el pueblo y se cierra la comarca"

00:00:0000:06
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir