Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El temporal porta 2.000 quilos de brutícia a les platges de Barcelona

A priori, la de la Barceloneta és la més afectada per la pèrdua de sorra

Una imatge del temporal al front marítim de Barcelona

Una imatge del temporal al front marítim de Barcelona

La retirada del mar ha deixat a la vista els efectes del temporal marítim de les darreres hores. A la Costa Brava ha estat el pitjor des del dia de Sant Esteve de l'any 2008 que va provocar destrosses molt importants. A Barcelona, el temporal ha arrossegat fins a 2 tones de brutícia a les platges i ha arrossegat mar endins bona part de la sorra de la Barceloneta.

Una primera anàlisi determina que la de la Barceloneta ha estat, la platja més afectada per la pèrdua de sorra. Però el Gerent de Medi Ambient i Serveis Urbans de l'Ajuntament, Roman Llagostera, diu que cal esperar encara uns dies per conèixer l'abast real, ja que normalment el mar acaba retornant part dela sorra que s'ha empassat.

Más información

Els serveis municipals estan treballant per restablir la normalitat desprès d'un temporal que ha acostat el mar fins a la porta dels locals situats a peu de platja. Bàsicament estan netejant el passeig marítim de sorra, recolocant el mobiliari que el mar ha mogut i retirant la brutícia. Una primera estimació apunta que el mar ha portat fins a 2 mil quilos de brutícia a la sorra

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir