Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

TMB provarà durant 2 anys un autobús totalment elèctric

El vehicle, fabricat a la Xina, té autonomia per fer 250 quilometres, o sigui, que podria cobrir tota una jornada de servei

Imatge de l'autobús elèctric d'última generació que posarà a prova durant dos anys Transports de Barcelona(TMB)

Imatge de l'autobús elèctric d'última generació que posarà a prova durant dos anys Transports de Barcelona

Transports Metropolitans de Barcelona posarà a prova a partir del mes de juliol un autobús elèctric d'última generació. El vehicle fa 12 metres de llargada i compta amb dos motors elèctrics de 90KW cadascun que es pot carregar durant 5 hores. Això li dona una autonomia per recórrer 250 quilòmetres, suficient per a una jornada de servei.

El vehicle és silenciós i no produeix emissions de cap tipus. Durant els 2 anys de proves, TMB, avaluarà els costos reals d'operació, manteniment I infraestructures, l'estalvi energètic I el retorn de la inversió en comparació amb un vehicle clàssic diesel.

El passat mes de juliol TMB va provar un vehicle similar, però sense passatgers.

L'alcalde, Xavier Trias, ha presidit aquest dijous la signatura d'un conveni entre el President de TMB, Joaquim Forn i el Director General de l'empresa d'automoció xinesa BYD.

Más información

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir