Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La inflació puja tres dècimes al març

L'IPC va pujar tres dècimes al març a Catalunya, mentre que la taxa interanual es va situar en el 3%, tres dècimes menys que al febrer, segons dades de l'Institut Nacional d'Estadística

Vista de una gasolinera en Madrid, junto al panel en el que figuran los precios de los carburantes(EFE/JuanJo Martín)

Vista de una gasolinera en Madrid, junto al panel en el que figuran los precios de los carburantes

Catalunya és la segona comunitat amb més taxa interanual, per darrere de Cantàbria (3,3%).

En el conjunt d'Espanya, l'IPC ha pujat un 0,4% respecte a febrer i va situar la seva taxa interanual en el 2,4%, quatre dècimes menys que el mes anterior, pel comportament menys inflacionista dels carburants i alguns aliments .

Ha destacat el descens de sis dècimes del preu del transport i l'estabilitat de preus de la partida d'aliments i begudes no alcohòliques (0,0%). Per contra, les partides de vestit i calçat (+3,5%), oci i cultura (+1,4%), i hotels, cafès i restaurants (+0,4%) han estat les que més han augmentat al març respecte el mes anterior.

Más información

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir