Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Una alternativa per als al.lèrgics a la quimioteràpia

Els malalts de càncer que tenen reaccions al.lèrgiques a determinats components molt utilitzats en tractaments amb quimioteràpia seran atesos a partir d'ara en una nova unitat que es posa en marxa a l'Hospital Moisès Broggi

La unitat tracta els pacients amb una tècnica que aconsegueix que els fàrmacs no provoquin reacció adversa a partir de l'administració perllongada en petites dosis.

La doctora Mariana Castells, pionera en l'aplicació d'aquesta tècnica a nivell mundial, ja la desenvolupa des de fa anys al Brigham and Women's Hospital de Boston, i ara vol que el Broggi es converteixi en un centre d'excel·lència a Europa. El nou protocol començarà a l'Hospital de Sant Joan Despí, però s'estendrà progressivament a la resta d'hospitals oncològics de Catalunya.

Más información

La tècnica consisteix en administrar als malalts amb al·lèrgia dosis molt baixes del medicament al que són intolerants, de manera que l'organisme no hi reacciona.

Les sessions de quimioteràpia són de més durada, però anul·len les urticàries, vòmits o baixades de tensió, entre altres símptomes que produeix l'hipersensibilitat al·lèrgica, i s'estima que aquests pacients milloren l'expectativa de curació fins i tot per sobre d'altres que no són al·lèrgics.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Hablamos del cáncer y de como perderle el miedo a esta enfermedad (29/03/13)

00:00:0000:06

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

María Dolores, oyente: "Soy una enferma de cáncer y desde hace 2 meses me pago el tratamiento de quimioterapia"

00:00:0000:06
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir