Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Mas-Colell diu que l'any vinent la Generalitat no podrà reduir més despesa

L'afirmació del conseller d'Economia que no necessàriament implica assegurar que no hi hagin més retallades, però en tot cas, per enguany, Mas-Colell no descarta encara mantenir prorrogat el pressupost

(ACN)

És la vegada que hem escoltat amb més contundència un membre del govern contemplant l'opció de no aprovar finalment els comptes aquest curs. El titular d'economia reconeix que no seria una bona opció, però apunta a que tampoc ho seria presentar uns comptes amb l'1,2% del dèficit, que és el que ara tenen fixat les Comunitats.

Pel govern, tenir congelats els pressupostos és una mesura de pressió cap al govern de Madrid, amb qui encara ha d'acabar de negociar el sostre definitiu de dèficit.

Un Mas-Colell, que en una entrevista a Catalunya Ràdio, diu que de cara a l'any vinent, el seu govern ja no podrà reduir més despesa: "Estem al final d'una etapa i el 2014 no podrem continuar ajustant despesa. L'únic ajust possible pel 2014 és per la via dels ingressos i per la via d'una major participació de Catalunya en els impostos que es recapten a Catalunya"

Más información

Tornant als pressupostos d'aquest any, si finalment s'aconsegueix un dèficit del 2,1, igualment diu que l'ajust hauria de ser de 1.500 milions. En funció dels ingressos que s'aconsegueixin, la retallada en reducció de despesa serà major o menor

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir