On vaig dir "pilota", volia dir "detonació"
És el que han assegurat al jutge els dos mossos que van escriure un informe polical sobre un dels alderulls de la última vaga general en la que va perdre un ull Ester Quintana
Els mossos que van escriure la minuta policial sobre la última vaga general en la que es mencionava l'ús de pilotes de goma per part dels antiavalots asseguren ara que quan parlaven de "pilotes", volien dir "detonacions". És el que han explicat el sargent i l'agent davant del jutge que investiga com va perdre un ull Ester Quintana.

Esther Quintana perdió el ojo el pasado 14 de noviembre tras una manifestación el día de la huelga general en Barcelona

Esther Quintana perdió el ojo el pasado 14 de noviembre tras una manifestación el día de la huelga general en Barcelona
Segons fonts properes a la investigació, el sargent i l'agent han ratificat la minuta policial on es menciona l'ús de pilotes de goma durant l'última vaga general, però han matitzat que on van escriure "pilotes" volien dir "detonacions" i que aquell dia no van veure disparar cap projectil.
Más información
D'aquesta manera, aquests agents, que actuaven de paisà el dia dels fets, mantenen la versió d'Interior, que sempre ha defensat que aquell dia no es va llançar cap bala de goma.
L'actuació que descriu l'informe, que va avançar la SER, va tenir lloc a la Via Laietana, poc abans de l'episodi d'Ester Quintana al Passeig de Gràcia.
El que no han sabut contestar aquests agents és si les unitats que van actuar en aquest punt són les mateixes que es van desplaçar després a la zona on Quintana va perdre l'ull.
Aquest dimarts també ha declarat davant del jutge un càmara d'una televisió.
Segons aquestes mateixes fonts, ha assegurat que va sentir diverses detonacions, a diferència del que van declarar els últims antiavalots que anaven darrera de la furgoneta del subinspector i l'escopeter imputat, que van dir que no havien sentit ni vist res.




