Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Un constructor admet cobrar al Palau gairebé un milió per fer un auditori a casa de Millet

L'administrador de les empreses GPO Enginyeria i Triobra S.A., l'imputat Emilio Vidal, ha reconegut aquest dilluns davant del jutge que va facturar al Palau de la Música 910.638 euros per construir a l'expresident de la institució Fèlix Millet un auditori en la seva pròpia mansió de l'Ametlla del Vallès

Fèlix Millet i Jordi Montull, a la Ciutat de la Justícia, en una imatge d'arxiu(ACN)

Fèlix Millet i Jordi Montull, a la Ciutat de la Justícia, en una imatge d'arxiu

Al declarar durant una hora al Jutjat d'Instrucció 30 de Barcelona, que investiga el desfalc del Palau, ha admès que va falsificar el concepte per indicació de la mà dreta de Millet, el també imputat Jordi Montull, però que les quantitats cobrades eren les correctes.

El constructor, a qui s'atribueix un presumpte delicte de falsedat documental, ha justificat que no li va estranyar la petició perquè llavors Millet era una persona molt reconeguda i prestigiosa, i ha assegurat que l'hi havien sol·licitat així dient-li que el Palau tenia un deute amb Millet i era una forma d'arreglar-ho.

Más información

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir