Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Fiscalia afirma que Jordi Ausàs ja traficava amb tabac en la seva etapa de conseller

L'exconseller d'Esquerra Republicana està imputat per un delicte de contraban de tabac provinent d'Andorra. La Fiscalia demanarà una pena de presó de sis anys i cinc mesos

Imatge d'arxiu de Jordi Ausàs(CADENA SER)

Imatge d'arxiu de Jordi Ausàs

L'escrit de la Fiscalia considera que Jordi Ausàs ja feia contraban de tabac quan era conseller a l'estiu del 2010, ja que va cessar com a conseller al desembre d'aquell mateix any. La Fiscalia considera que Ausàs i uns altres 12 acusats formaven part d'un grup que es dedicaven a la importació i distribució il•lícita de tabac procedent d'Andorra. Cadascun dels acusats tenien, suposadament, unes funcions específiques ja que uns desenvolupaven funcions de gestió i control, altres es van encarregar de llogar el pàrquing i altres gestionaven les partides de tabac que arribaven des d'Andorra.

Per Jordi Ausàs, el ministeri públic sol·licitarà en el judici una pena de sis anys i cinc mesos de presó per un delicte de contraban i per pertinença a grup criminal.

Más información

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir