Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Mas afirma que hi ha una majoria empresarial a favor del dret a decidir

El president de la Generalutat, de viatge oficial por Brasil, nega pressions del Govern en cap sentit però defensa que els empresaris parlin "desacomplexadament"

El gobernador de Santa Catarina, Raimundo Colombo, el presidente Mas, y el embajador de España en Brasil, Manuel de la Cámara(ACN)

El gobernador de Santa Catarina, Raimundo Colombo, el presidente Mas, y el embajador de España en Brasil, Manuel de la Cámara

El president reivindica davant de l'ambaixador espanyol que Catalunya és un país i no simplement una regió espanyola

Más información

El president de la Generalitat, Artur Mas, ha constatat que hi ha una majoria empresarial a favor que Catalunya decideixi el seu futur, i ha defensat la seva llibertat per posicionar-se a favor o en contra. Després que el director general de Fluidra reivindiqués l'estat propi diumenge, Mas ha assegurat que el Govern no pressiona els empresaris en cap sentit, però alhora ha defensat que n'hi hagi que tinguin "idees clares, coratge" i parlin "desacomplexadament". També ha reivindicat davant de l'ambaixador d'Espanya que Catalunya és un país i una nació, i no simplement una regió espanyola, com ha apuntat el diplomàtic espanyol en el seu discurs.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir