Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Esther Jaumà: "El Mundial ha vingut en un moment difícil i molt precipitat"

La seleccionadora de l'equip espanyol de natació sincronitzada ha destacat al SER Esports que el seu és un projecte a llarg termini, amb la mirada posada en els Jocs de Rio

El equipo de nado sincronizado de España compite hoy, martes 19 de julio de 2011, en la prueba de nado sincronizado, categoría combinación libre, durante los Campeonatos del Mundo de natación en(EFE)

El equipo de nado sincronizado de España compite hoy, martes 19 de julio de 2011, en la prueba de nado sincronizado, categoría combinación libre, durante los Campeonatos del Mundo de natación en

Només falten 10 dies per què arrenqui el Mundial de Natació de Barcelona i les noies de la sincronitzada es preparen per aconseguir mantenir el nivell després de canvis en la direcció de l'equip i un relleu generacional gradual. Entrevistada al SER Esports,

Esther Jaumà ha destacat que el Mundial els ha arribat de manera precipitada. El repte que tenen entre mans és enorme, davant un públic que s'ha acostumat a veure el màxim d'aquest equip. És per això que Jaumà fa una crida a la paciència: "la nostra fita més important seran els Jocs de Rio el 2016 i, tot i que aquest campionat és importantíssim, és la primera parada d'aquest projecte de 4 anys".

Pel què fa a l'ambient mediàtic enrarit després de la sortida polèmica d'Anna Tarrés, Jaumà hadefinit el CAR com un micro-univers on poder treballar aïllades de tot. Al llarg de l'entrevista, Jaumà ha explicat els detalls de les seves coreografies: "Els duets i la rutina tècnica per equips els hem mantingut com als Jocs Olímpics de Londres perquè era una feinada molt important renovar totes les coreografies. Tot i així tenim els dos solos nous: el lliure amb la cançó 'Barcelona' versionada per Freddie Mercury i Montserrat Caballé i el segon, el tècnic, també serà nou.

L'equip lliure també és nou, amb una coreografia que es diu Samsara, inspirada amb les cultures orientals; i el combo tindrà un estil totalment diferent, molt més divertit i animat, on hem volgut fer-li un homenatge a Elvis Presley".

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Entrevista a Esther Jaumà al SER Esports

00:00:0000:06
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir