Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Homs diu que la instrucció del cas Palau "ni demostra ni prova" el cobrament de comissions

El portaveu del Govern creu que les conclusions del jutge són "contradictòries" i diu que Mas ja donarà explicacions al Parlament el 31 de juliol

El conseller de la Presidència, Francesc Homs(ACN)

El conseller de la Presidència, Francesc Homs

El portaveu del Govern, Francesc Homs, ha destacat aquest dimarts la "contradicció" que veu entre les conclusions que ha fet públiques el jutge del cas Palau, que veu indicis que CDC hagi pogut cobrar comissions irregulars de Ferrovial, i que els representants legals del propi Palau de la Música no responsabilitzin el partit de desviament de fons en el seu escrit remés als jutjats. "Allò que veu el jutge i no demostra ni prova entra en contradicció amb el que no veuen els perjudicats", ha sentenciat el portaveu del Govern. Homs ha remés, també, a les "explicacions que donarà Mas al Parlament" el 31 de juliol.

Francesc Homs ha sortit al pas aquest dimarts de les preguntes sobre els indicis que ha fet públics el jutge que ha instruït el cas Palau sobre possibles comissions de Ferrovial cobrades per CDC, apel·lant a "l'esclariment" dels fets quan hi hagi una sentència. I és que ara mateix el portaveu del Govern no veu que hi hagi fets concrets que puguin ser considerats provats. "Crida l'atenció que allò que veu el jutge i no demostra ni prova, entra en contradicció amb el que no veuen els perjudicats, el Palau de la Música", ha sentenciat.

Más información

En aquest sentit, Homs ha considerat que "de fets provats, en la resolució del jutge, no hi ha cap". És per això que el portaveu del Govern veu que l'escrit dels representants legals del Palau, on no es responsabilitza CDC de desviament de fons i no s'esmenten aquestes presumptes comissions, és "més raonable" que el del jutge. "El Palau és el perjudicat i allà d'això no en parla", ha destacat Homs.

Amb tot, Francesc Homs ha volgut desitjar en nom del Govern que hi hagi una sentència el més aviat possible per poder esclarir els fets. "Aleshores podrem fer una valoració precisa i treure conclusions", ha dit. Mentre, però, el portaveu ha assegurat que tant el president de la Generalitat, Artur Mas, com l'executiu "donaran totes les explicacions que calguin", i ha recordat que pel 31 de juliol hi ha fixada una compareixença del president al Parlament per aquest cas.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir